«Δεν ξέραμε καν τι είναι τσουνάμι»: Τρεις φίλοι ταξιδεύουν στην Ταϊλάνδη τον Δεκέμβρη του 2004

Segment 1

Το ταξίδι: από την απόφαση μέχρι την υλοποίηση

00:00:00 - 00:06:40

Partial Transcript

Καλησπέρα! Καλησπέρα! Θα μας πεις το όνομά σου; Αυλωνίτης Κώστας λέγομαι, είμαι 44, χωρισμένος με δύο παιδιά. Μένω στους Μακράδες, Κέότι μέσα μας είχαμε μία -ξέρεις- μία κρυάδα ότι: «Και αν δεν είναι προσευχή; Και αν δεν μας έχουν πει τίποτα;» Ναι, τέλος πάντων, όλα καλά.

Segment 2

Η νυχτερινή περιπέτεια στο Κάιρο

00:06:40 - 00:11:17

Partial Transcript

Προσγειωθήκαμε στο Κάιρο. Μας περίμεναν από το αεροπλάνο, μας πήραν με το λεωφορείο στον σταθμό στο αεροδρόμιο. Εκεί ήταν γύρω καμία δεκαριάν άλλη μέρα πήγαμε στο αεροπλάνο. Μας πήρανε στο αεροπλάνο, στο αεροδρόμιο, πήραμε τα διαβατήριά μας και ξεκινήσαμε το ταξίδι για Μπανγκόκ.

Segment 3

Το ταξίδι στην Ταϊλάνδη- Το πάρτι Χριστουγέννων στην παραλία στα νησιά Πι Πι

00:11:17 - 00:30:54

Partial Transcript

Τι είναι το πρώτο πράγμα που κάνατε όταν φτάσατε στη Μπανγκόκ; Το πρώτο πράγμα που κάναμε. Θυμάμαι με το που φτάσαμε Μπανγκόκ είχε πάρα ποε χορούς, με τέτοια. Τέλος πάντων, γελάσαμε πάρα πολύ και μετά πήγαμε για ύπνο. Ήρθε και ο Μαρίνος και πήγαμε για ύπνο. Χριστούγεννα βράδυ.

Segment 4

Το τσουνάμι

00:30:54 - 00:43:06

Partial Transcript

Και ξημερώνει η επόμενη μέρα; Ξημέρωσε η επόμενη μέρα. Στο δωμάτιο ήταν ένα διπλό κρεβάτι και ένα μονό. Το μονό κρεβάτι ήταν ακριβώς κάτω καν τι είναι τσουνάμι», έτσι; Δεν υπήρχε αυτή… Δεν το ‘χαμε δει, μπορεί να το ‘χαμε δει στην τηλεόραση, απλά δεν ξέραμε καν τι έχει γίνει.

Segment 5

Το επεισοδιακό ταξίδι με το καραβάκι που τους πήγε στην ενδοχώρα, η αναμονή στο αεροδρόμιο και το ταξίδι της επιστροφής στην Αθήνα

00:43:06 - 00:50:16

Partial Transcript

Ανεβήκαμε το βράδυ στο βουνό. Μας διέλυσαν τα κουνούπια! Πραγματικά όμως, πραγματικά πάρα πολύ! Κοιμηθήκαμε, όσο μπορούσαμε να κοιμηθούμε. Tου, θα με ασφαλής, θα ΄μαι εκεί. Δηλαδή, είχα αυτόν τον φόβο, αυτόν τον τρόμο, αυτό το πράγμα. Εντάξει, δεν ήταν και λίγο αυτό που βιώσαμε.

Segment 6

Το μήνυμα που έστειλαν στους δικούς τους από τα Πι -Πι και η επιστροφή του στην Κέρκυρα

00:50:16 - 00:54:50

Partial Transcript

Με το μήνυμα. Όταν έλαβε το μήνυμα ο θείος, ο συγχωρεμένος ο θείος του Γιώργου, ο Κώστας, έψαχνε να πάρει τηλέφωνο. Σπίτι μου εντωμεταξύ υπήο». Γιατί ήταν high definition, νομίζω; Kαι έτσι δεν το δοκίμασα. Δεν ξέρω καν πού βρίσκεται, δυστυχώς. Αν και μπορεί να τη βρω, δεν ξέρω.

Segment 7

Σκέψεις και συναισθήματα που επικρατούσαν κατά τη διάρκεια και μετά το τσουνάμι και περιστατικά που τον σημάδεψαν

00:54:50 - 01:02:15

Partial Transcript

Θα σε γυρίσω λίγο πίσω. Τον σεισμό τον καταλάβατε; Όχι, τίποτα! Τίποτα, τίποτα δεν καταλάβαμε τίποτα, τίποτα! Κοιμόμασταν, ήμασταν οριζοντθα ειδοποιήσουμε πίσω, πώς θα φύγουμε. Κάναμε πλάνα για το πώς θα κατέβουμε πρώτοι γρήγορα κάτω, για να μπούμε στο καραβάκι και να φύγουμε.

Segment 8

Οι σημερινές του σκέψεις για το περιστατικό και κάποιες ακόμα αναμνήσεις από το ταξίδι

01:02:15 - 01:07:36

Partial Transcript

Σήμερα όταν σκέφτεσαι εκείνες τις μέρες, πώς νιώθεις; Τυχερός; Πλέον μου ΄χει… Δεν το σκέφτομαι και πάρα πολύ, γιατί -εντάξει- είναι και αοιους να την ακούσουνε. Έχει σίγουρα, πολύ! Ήταν μία μεγάλη εμπειρία, μεγάλη εμπειρία! Ευχαριστούμε πολύ! Παρακαλώ, εγώ ευχαριστώ!

Summary

Ο Κώστας Αυλωνίτης, τον Δεκέμβριο του 2004, αποφασίζει να κάνει ένα ταξίδι αναψυχής στην εξωτική Ταϊλάνδη μαζί με δύο φίλους του. Πρώτος σταθμός του ταξιδιού τους είναι το Κάιρο, όπου βιώνουν μία νυχτερινή περιπέτεια στις πυραμίδες της Γκίζας περιμένοντας την ανταπόκριση της πτήσης τους. Φτάνοντας στην Ταϊλάνδη, ο αφηγητής αρχικά μιλά για τις εντυπώσεις του κατά τη διαμονή τους στην Πατάγια και το Πουκέτ. Κατόπιν, οι εξερευνήσεις τους τούς οδηγούν στα ειδυλλιακά νησιά Πι Πι, όπου αποφασίζουν να περάσουν τη γιορτή των Χριστουγέννων. Το πρωί της 26ης Δεκεμβρίου όμως, τα νησιά Πι Πι χτυπώνται από ένα καταστροφικό τσουνάμι, το οποίο βρίσκει τον αφηγητή και την παρέα του αγουροξυπνημένους και απολύτως ξαφνιασμένους στο μπανγκαλόου τους, βλέποντας να έρχεται κατά το μέρος τους ένας τεράστιος καφέ όγκος νερού. Οι τρεις φίλοι, αφού καταφέρνουν να σωθούν, κατεβαίνουν στην πόλη, όπου αντικρίζουν μόνο καταστροφή και απόγνωση. Εκεί, μέσα σε αφόρητη ζέστη και υπό εξαντλητικές και σοκαριστικές συνθήκες, προσπαθούν να επιβιώσουν και να ανασυγκροτηθούν. Χωρίς νερό και τροφή και με κατεστραμμένα υπάρχοντα, οι τρεις φίλοι προσπαθούν να βρουν έναν δίαυλο επικοινωνίας με τους οικείους τους και έναν τρόπο επιστροφής πίσω στην Ελλάδα.